5 kroků k úspěšnému webu

| | 0 Comments

1)     Přehlednost

Rozhodně to nepodceňte s přehledností. Představte si, že vlezete na nějaký nepřehledný web, kde bude páté přes deváté a nevyznáte se tam – pak ten web opustíte, že? Nebo třeba špatná volba písma, které nejde přečíst (ať už velikostně nebo barvou). Vžijte se do kůže člověka, který váš web navštíví a přemýšlejte jako on. Nebude totiž složitě hledat nějakou věc. To radši půjde na web jiný, kde to bude lepší. Pokud si nejste jisti, svěřte web do ruky odborníkům.
 údržba webu

2)     Emotikony

Radši uvedu i to, že se tam nehodí žádné emotikony. Působí to neprofesionálně. Proto je používejte jen v chatu s přáteli, ale na web to nepatří. Bohužel jsem toto viděla u spoustu webů, ale je to špatně.
 

3)     Zaměření

O čem váš web je? Pravděpodobně budete něco nabízet. Když tedy budete dělat třeba web k vašemu kadeřnictví, tak tam pochopitelně nebudete dávat nic o vaření. Měli byste se toho striktně držet, i když tohle je spíše problém blogů. Slaďte s vaším zaměřením i vzhled a vyberte příjemnou barvu. Pokud bude zamřený na ochranu přírody, tak tam bude zelená, ne červená. Možná si říkáte, že je to snad jasné… ale viděli jste, kolik webů je udělaných dost zmateně?
 

4)     Zvýraznění

Zkuste udělat výraznější věci, na které chcete návštěvníka nalákat. Nemusí mu tam blikat zeleně, že to chce koupit, ale… jen ho navést na to, aby to tlačítko bylo výraznější než to ostatní – nejhorší je, když to splývá. Proto se zamyslete, jak bude reagovat člověk, který k vám zavítá. Bude mu určitě příjemnější, když to na něj nebude hrát všemožnými barvami, nemyslíte?
 různé webové stránky

5)     O mně

Budete muset napsat něco o sobě, kdo jste apod. Potřebujete získat návštěvníkovou důvěru a to není tak lehké. Vaše ,,zbraň“ je tedy v sekci, kde píšete o sobě. Jednoduše se popište, charakterizujte svůj produkt nebo služby a dejte tam nějakou svou vhodnou fotku. Fotkou nic nezkazíte, ba naopak!